FRAMME I NEW YORK!


8 timmars flygresa till New York :)
Vägen till New York :)
Utsikten från fönstret :)
Centrala New York och där kommer vi att vara imorgon!
Utsikten från vårt hotellsrums fönster :)
Nu är jag äntligen i New York men samtidigt känns det så overkligt! Resan hit gick bra, åkte i 8 timmar. Ska snart äta middag, är jätte hungrig och nu är det sent på natten i Sverige och här är det bara middagstid.
Det var så svårt att säag hejdå till familjen men det är min dröm så jag ska gå igenom det. :)

Kommentarer
Pappa, mamma och Calle

Roligt att allt har gått bra. Hoppas du får en fin dag idag också. Shoppa inte upp alla pengar :-) Carpe Diem! Många kramar.

Cecilia

Skönt att höra att resan hade gått bra. Njut av dagar nu i NY innan du åker vidare till familjen. Kramar :)

AnnCathrine

Så spännande att din stora resa börjat och jag ser verkligen fram emot att följa den på din blogg.

Ha det bäst!


Blogg: http://glitterboden.blogg.se/
Katarina

Lycka till over there! Ska följa med din blogg härifrån Finland. Fina bilder du tagit. Minns själv hur imponerad (och hur liten man kände sig) när man såg ut från flygplansfönstret vid landningen. Vi var också ett dygn i New York. Året var 1991.

Pernilla

BRA att det gått bra! Det kommer bli så roligt och spännande att se vad du har för dig :) Jag kommer titta in här resten av året! miihhi! Stort LYCKA TILL! Kramar!


Blogg: http://westinpernilla.blogg.se/
Anonym

Svar: Pernilla: ja, gör det! Tack tack! kraam

Katarina: Tack tack! Vad kul att höra tack! ah det var länge sen, 1991. :)

Cecilia:Ja, skönt och jag njöt av att vara där!

Mamma, pappa och calle: ja, jag fick en fin (!) helg och jag shoppade inte upp alla pengar! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback