TANDSTÄLLNINGEN ÄR BORTA!

Igår tog jag bort tandställningen!! Vad ovant det är, vill nästan ha tillbaka tandställningen..! Men nej, jag vänjer mig. ;) När jag var liten drömde jag faktiskt om att få tandställning och det fick jag och det är nästan så här: min första dröm avslutades när min andra dröm börjar. Åker nu på fredag!
Vi :) Det är faktsikt ovanligt att jag ler på bild, för det tyckte jag inte om att göra det med mina tänder men nu.. :)
Idag har jag fikat på Waynes coffee med Rebecka. Sista heldagen jag är i Härnösand så kul att få fika där! :) Tog cheesecake med bär. :)

Kommentarer
mikaela

Snyggt, värt det efter alla år med tandställningen eller hur? :)



Jag fick "mardrömmar" efter tandställningen hade tagits bort, drömde att mina tänder blev sne igen haha.


Blogg: http://marspinglan.blogg.se/
Pernilla

DET BLEV PI FINT! Ja det är jätteovant i början, man vill inte lee med tänderna på kort för att man är inte van att se dem haha :D Lycka till nu och fortsätt flitigt att blogga så vi får följa din resa! Många kramar!


Blogg: http://westinpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback