2 DECEMBER

Att december månaden är här fattar jag inte, tiden går så fort för mig! Och snart har jag varit här i 4 månader, 4??! Och snart är det juuul!! Men har haft en upptagen vecka med läxor och sånt! Idag var det Red Friday på skolan, vi har på oss röda kläder då, så är det alltid i första fredagen av månaden. Det har varit en super bra vecka för mig o min familj! Det har hänt en massa bra saker för oss! :) Nu börjar vädret bli bara kallare o kallare här, brr!!
Idag har jag träffat min kontakt person för första gången, hon har inte kunnat förr så det var kul att få träffa henne nu. Åt pizza ikväll också och se på en söt film The smurfs, ooh vad söta dom är. ;)  Imorgon ska jag träffa andra utbytes studenter o äta pizza o se på film. :)
Nu kommer det bilder från veckan :)
En bild från Ogden, Utah
Jag o Debbie har ätit i Ihop, där har dom världens godaste pannkakor!!
Muuums!
Haha, vår engelska läraren skrev det här om Kaycee ;D
Männskans bästa vän ;)
Trevlig helg!!!! :D

Kommentarer
Päronen

Pannkakorna ser verkligen goda ut! När du kommer hem får du göra likadana åt oss :-p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback