Julens stora bildregn

Jag har haft en härlig lugn jul tillsammans med värdfamiljen. Jag fick uppleva det de gör i USA, som att öpnna julkapparna på morgonen när man vaknar. Vaknade klockan 6, det är iaf bättre än förra året som pojkarna vaknade klockan 4 på morgonen. :P jag fick uppleva ett typsikt amerikanskt jul och äta deras jul mat och det var kul att se nåt annat! Jag provade se på Kalle Anka på svtplay men det funkar inte utomlands så det gick inte.. :) Jag har fått fina julkappar, mycket mer än vad jag trodde så jg blev chockad hur mycket jag fick. :P Hela familjen fick julkappar också och dom lekte med nya saker hela dagen. Vi har lekt, sett på filmer och mysat tillsammans. Är nöjd med julen. Före julen så önskade jag mig en vit jul och så blev det så, det var helt vitt på marken :)  En härlig jul :) Men också den jobbigaste julen, min familj var inte med mig så det var väldigt tufft, saknar dom så mycket! Hoppas att ni också har haft en fin jul :)
Mjölk och pepparkakor till tomten och morötter till renarna ;)
På morgonen när man vaknade fanns de här utanför dörren :)
Saker som fanns i min socka :)
Mina julklappar!
Väckarklocka
Skor
Pyjamas
Tröja från Old Navy
Kalender med bilder på mig, värdfamiljen och min familj
Salva
Shower gel
Världensbästa plattång!
Och en överraskning från min familj, brev från dom och fick 2 julklappar av dom! Fick en klipptid och en ansiktbehandling av dom. Blev så glad!
Julmaten :)
Barnens julkalender :)
Sen var det vi skulle ge vår klapp till vår hemliga person, jag gav till Ben och Alex gav till mig :)
3 örhänge som han har valt själv och 5 earcuff eller vad heter dom nu :) Och en skrivbok från Debbies mamma i Ohio. :)
Kvällen avslutades med glögg och pepparkakor och Home Alone 2 på tv :)
Julens outfit :)

Kommentarer
Annika

slkfjskdjgksdg fin du är josefine!!! <3 , saknar dig gumman!<3

Päronen

Vilka fina bilder! Vi saknar dig också Jossi possi :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback