New Mexico imorgon!!!!!

Imorgon åker jag till New Mexicoooo!!! Åker imorgon morgon 5-5.30 och är framme vid lunch tiden i New Mexico school for the deaf och vi kommer att vara där till söndag. Det är basket cup där och academic bowl tävlingar! Det kommer att vara 3 andra dövskolor. Det kommer att bli såå kul!!!! Det kommer att vara en party där hela lördagsnatten, nästa dag ska vi åka hem tidigt så alla kommer nog att inta vara på bra humör o sova hela vägen ;) Men att vakna halv 3 imorgon ser jag inte fram emot... Nu ikväll ska jag packa och sova lite tidigare och sen imorgon åker vi!!!! Vi är ungefär 30 personer från min skola o vi åker buss dit. :) Det blir nog en rolig helg!! Ha en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback