NEW MEXICO!

Igår eftermiddag kom jag hem från en upptagen helg i New Mexico men rolig! Vi CSDB, två skolor från Arizona o NMSD var där.  Vi åkte 5.30 på fredagsmorgonen och var framme vid lunch tiden, CSDB tjejer hade match och killarna också. Tjejerna vann o killarna förlorade. Jag var manager som ger spelarna vatten o det var kul! :) Vi tittade på andra matcher också och vår sista match var klar 11 på kvällen så vi var jätte trötta. På lördags morgonen hade dom match igen och dom förlorade.. Senare på dagen var det aktiviteter, jag som manager skulle springa med vatten i en plastmugg och sen dricka upp den så snabbt jag kan, tränarna skulle göra hök och dom andra andra saker. Man fick nog skratta :P. Efter det hade vi Academic bowl matcher och vi blev 3 plats och samma sak med tjejbasket. Är nöjd med placeringen :P I fjol vann tjejerna 1 plats. Sen var det matcher och prisutdelning sist. Vi skulle ha party typ 9 men det blev flyttad till efter prisutdelningen och det var typ 10.30 på kvällen till 12. Men vi sov typ 2 på natten, vi kunde inte sluta prata med varandra och sen skulle man vakna tidigt på söndags morgonen... Kom hem på eftermiddagen o pratade med mina föräldrar på Skype. Fick värsta magknipen på kvällen så jag är hemma idag från skolan.
Nu blir det bilder :P
Jag och Kaycee var rumskompisar :)
Det var en rolig helg men man blev jätte trött efteråt. :)

Kommentarer
Veera

Hej!! jag är glad att du hade kul i new mexico!! visste du att nmsd hade en döv utbytesstudent från sverige 2 år sedan? och från australia och finland typ 20 år sedan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback