Gårdagens val

Hej!
Idag har det varit en kall dag ute och det regnade, så jag valde att ha en vit sickad tröja och det passade perfekt för idag. Men var är värmen frågar jag, det är maj så det borde bli varmt nu! Det har varit lugnt i skolan och slutade kl.12 idag, sen stack jag till stan med Frida och kollade på en skolavslutnings klänning. Köpte en ring från Lindex också som är i turkos. Jag har också köpt en skolavslutnings klänning för 2 veckor sen men det får ni inte se föränn skolavslutningen. ;) Frida följde mig hem och vi såg på film tillsammans, på sex and the city 1 :) nu längtar jag efter att krypa ner i sängen och läsa mode tidningar som jag ska göra sen! :)
Hade det här på mig idag:
Väska, Åhléns
Jeans, JC
Stickad tröja, Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback