JULPYNT

Iförrågr klädde vi julgranen och julsaker i huset. För mig är det vädligt tidigt att klä granen nu men Mike jobbar alla andra dagar och i söndags var han ledigt så vi passade på att göra det när alla är här. ÅÅh vad jag älskar julen, det är sååå mysigt men mycket saker att göra före! Nu är det bara typ 4 veckor kvar till julovet, längtar redan! Men det är en sak som fattas, snö!! Här är det så varmt, igår var det typ 22 grader varmt. Men på julafton hoppas jag att det finns  snö..! Igår har jag varit till sjukhuset och tog bort gipset men dom sa att den ser inte bra ut så nu måste jag ha gips i ytterligare 3 veckor.. Men en sak är bra att jag tar bort den ungefär 1 vecka före jullovet. :)
Före:
Efter:
Min egna adventstake :)
Jag gillar iden om att slå in tavlorna i presentpapper för man får mer julkänsla då:P
Utomhus :)

Kommentarer
Pernilla

wiiie, julkänsla! Här i Härnösand är det svårt att hitta någon julkänlsa. Det är den 1 dec och det finns ingen snö! :/ Tack för dina gratulationer, såg dem på fb! :) Det känns riktigt bra med både bil och körkort! Saknar dig! Hörs snart igen!! Många kramar!


Blogg: http://westinpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback