MATEN HÄR I USA

En fråga som många frågar mig om hur maten är här. Jag skulle ljuga om jag sa att jag har inte ätit mycket pizza och hamburgare. ;) men vi gör mycket hemlagat här hemma också, jag kommer att visa för er 8 favoriter. :) Jag gillar maten här, ibland är den väldig fet men allt annat gillar jag. :) Jag försöker också göra svenskt mat, som ikväll ska jag baka chokladbollar igen. Var så sugen på det och av en annan orsak med skolan. :P Men visst saaaaknar jag svenskt mat, godis och choklad!!
Imorgon är det sista skoldagen före Thanksgiving lovet, tjohoo! Jag har inte sagt till er men jag spelar inte basket nu, jag måste få vila armen för om jag är med får den aldrig att vila. Så nu är jag inte med, kanske senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback