THANKSGIVING

Nu är jag hemma från Utah. Egentligen skulle jag åka idag men Mike mådde inte bra igår så han ville tidigt så möjligt hem till CS. Så vi började åka igår eftermiddag och var framme på natten. Ungefär 2/3 av vägen är i Wyoming och där var det snöstorm, hårt säger jag bara!! Ibland kände som att man kunde blåsa bort själv. :P
I torsdags fick jag uppleva Thanksgiving och det var bara mat hela dagen. Det var bara att äta, äta och äta. Var proppmätt på slutet av dagen..Jag hann inte fota kalkonen som "hel", jag var nere men all mat var super gott!! Det var många olika maträtter, pajer, kalkon, potatis mos o mycket annat. :P
För dom är det en tradition att titta på den poplulära Thansksgving paraden i New York på tv.
Pumpa paj med amerikanskt fotboll på tv ;)
Igår var det fredagoch dår är det BLACK FRIDAY! Då är det super rea och affärerna är öppet  på natten och folk köar!! Några t.o.m tältar utanför! Jag var där före lunch tiden och det var helt galet! Folk trängs och det var så varmt. Men tidigare är det ännu mer folk där. Jag fick tag på boots, behöver nu när det blir kallare här och sen kommer snö så det var perfekt. Och USB och en hemlig sak till. ;)
En bild från Google, så här kan det se ut :)
Köpte den för halva priset, rena fyndet :)
Det var en sååå rolig vecka, har gjort en massa roliga saker o jag vill inte att det ska vara över..!
Ha en bra lilla jul!! :D

Kommentarer
sofia skoglund<3

vad har hänt med armen? <3 saknar dej gmn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback