DENVER

Idag var jag och familjen på besök till Denver. Denver är delstaten Colorados huvudstad och har 557 917 invånare och räknas som USA 25:e största stad :) Jag gillar Denver, det var verkligen vackert där :) Vi bor ca en timme därifrån och idag var vi där idag. Vi åkte på lunch tiden och vi var först till.. IKEA!!
En bild från google på Denver :)

IKEEAA!

Första svenska ordet jag såg sen jag kom till USA, HEJ :D

Jag sitter ofta med datorn på sängen så den här var perfekt för mig för det blir ofta hett :) den kostade bara 2.49 dollar..!

Oh vad man hade saknat svensk mat och här allt vi köpte på IKEA, 3 choklad plattor är mina. Frågan är bara när kommer de att bli slut;) kommer nog att proppa dom i mig före nästa veckan ;) mums mums! När vi ändå var i Denver passade jag på att gå till Forever 21 och fick mig hem..

Grå tröja, beige/rosa skjorta, svart kavaj/kofta, ring och halsband. :)
Är så nöjd över dagen och mina köp, nu ska man slappa och se på film och kanske äta choklad eller chips med dip. Det blir bara bättre ;)

Kommentarer
Päronen

Om du proppar i dej alla chokladplattor och alla småkakor kommer inte de nya kläderna att passa dej! ;-) Vad finns i flaskorna?

Päronen

Om du själv proppar i dej alla chokladplattor och småkakor kommer inte de nya kläderna att passa dej! ;-) Vad finns i flaskorna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback