ROYAL GORGE BRIDGE AND PARK

Jag har besökt med värdfamiljen och Mikes mamma och hennes man till Royal gorgeus bridge and park i Canon city. Där finns världens högsta hängbro och det ä 321 meter från ravinens botten. Utsikten var helt slående vackert! Vi hade tur med vädret, det var soligt och ganska varmt.Vi var där från lunch tid till på kvällen, en rolig upplevelse! Men det är dock ganska dyrt men det är värt det. :)
Jag och Debbie :)
Jag, Debbie åkte med på den här. Vad vi alla skrek! Är så glad att jag gjorde det men det var nog inte samma glädje för Debbie, hon ville absolut inte göra det men var tvungen. ;) Den har blivit röstad för världens mest skrämmande :P
Den har jag åkt med också :)
Och så har vi åkt tåg också :)
Och jag fick se för första gången en vild trantula :)
Nathan ( min värd bror:)) blev överförtjust i min kamera så det är därför det är så många bilder på mig :)

Kommentarer
Cecilia f

Vilka fina bilder :D:D:D

jusow

Wow! ser underbart ut! :) Läskig spindel! Här på kollektivet får man se spindlar lite då och då.. mest i källartrappan på väg ner till tvättstugan :S



KRAMAR från Sverige!! <3

fridasjöström

ååååh jag vill testa den dära grejen i luften :$även ja kommer dö men värt det ;)


Blogg: http://svampavaara.blogg.se/
Päronen

Du passar bra som "cowgirl" ;-)Njöt du av luftfärden?Skrek du av förtjusning eller skräck?

kraaam

Gunilla

Va kul att hitta din blogg efter att ha fått adressen av pappa din i da .

Skulle ha spytt om jag hade farit i de där luftgrejerna .

Skall bli kul att läsa din blogg !

Hälsningar från Gunilla I Vörå .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback