GO, GO BULLDOG!

Idag vaknade jag halv 5 på morgonen för det var volleyboll cup. Vi träffades i skolan och åkte tillsammans till platsen  vi skulle spela cup, vad den heter vet jag ej. Vi åkte typ 1 timme och det blåste väldigt mycket! Jag spelade inte matcher för jag har bara tränat 4 gånger och kravet är 5. Jag tittade på och hjälpte till min tränare med uppvärmningen. Det gick bra, dom spelade 5 matcher och vann en. Men dom var jätte duktiga i dom matcherna dom förlorade i.  Var där hela dagen till kloackan halv 6 då jag var hemma. Nu har jag ätiti lunch nyss och nu tar jag det lugnt. Ikväll ska jag äta sushi och se på en film, det ska bli mysigt och imorgon får jag soova länge som jag har längtat efter.;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback