HOMECOMING VECKAN!

 
Vilken vecka det har varit! Och vilken inlägg med en massa bilder! ;)  Jag har varit upptagen precis varje dag och kommit hem sent! Är så sliten nu. :) idag är det skolfoto i skolan. :) Här i USA har dom Homecoming i skolan vilket innebär att vi har olika aktiviteter på skolan hela veckan och avslutats med dans på skolan. Det är kul att jag har fått vara med och uppleva det!

Twins day :)
Cartoon day :)
 
Vi besökte en arbets plats :)
Color day= Junior, orange :)
 
JV hade volleyboll match samma dag :)
Red/white/ black day :) 2013- de två brevid mig går ut high school 2013 :)
Lördag, Vi fick en tröja som vi skulle rita på o här är min tröja :)
Jag har nämligen gått med i skolans cheerleading grupp :)
Bilden nedan är den av alla bilder är det här jag som tycker bäst om :D
Och efter det var det volleboll match :)
Jag i nummer 12 :)
Sen var det dags för dansen :)
Avslutar med en bild på mig :)
Vilken vecka :)
 
Trackback