MIN FÖRSTA SKOLDAG

Klar för skolan, var nog lite nervös men det gick bra!

När jag kom dit tog vi ett kort till den här, den här ska jag ha med mig hela tiden för jag använder den när jag ska gå in. :)
Jag var inte såå nervös, jag kände många innan så det var bättre än att känna ingen innan. :) jag kom dit med Debbie och minstingen och anteckande några papper och sen var det möte. Jag fick en skåp och jag satte in alla mina saker där. Träffade många lärare och presenterade mig för dom och fick se alla klassrum. :) Köpte en snygg hoodtröja med skolans maskot Bulldog och CSDB på. :P Skulle egentligen vara med o titta på en match men jag hade ont i halsen och var förkyld så jag åkte hem istället och vilade.
Imorgon är det andra dagen i skolan, kul! Nu börjar livet här. :D

Kommentarer
fridasjöström

Fan du måste fota din hoodtröja!! Bulldog e så jävla snygg maskot! :D


Blogg: http://svampavaara.blogg.se/
fridasjöström

sv. hahha ;)


Blogg: http://svampavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback