MINA VOLLEYBOLL SAKER

Jag har valt volleyboll som aktivitet på skolan. Igår började min första träning, klockan 8.00 men jag är där 8.30 för vi måste skicka pojkarna till skolan först. Vi tränar fram till 11.00 och sen är det lunch och då umgås vi med killarna och tjejerna. Sen är det träning igen 2.30 till 5.30. En lång dag är det för oss. Ska träna till fredag och sen på lördag är det cup men jag kan ej bara med för kravet att vara med på cup är att man har varit med 5 träningar och jag har bara varit med då 4. Ska titta på iaf.
Igår fick jag en ny väska, knä skydd och linne. Kommer att få sen tävlings kläder! :D Imorgon är det match och jag ska titta på. Jag har fått många nya vänner och det är så kul här! :D

Kommentarer
fridasjöström

vad roligt!! du måste be din värdmamma att fota dig när du spelar! <3


Blogg: http://svampavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback