Easter 2012

Har haft en härlig påsk! Det kändes som juldagen för tidigt på morgonen väckte alla mig och vi satte och väntade på att få gå ner till köket för där fanns alla korgar med godis och saker i som påskharen har lagt fram på natten. Precis som julen. :) Blev väckt före 7 på morgonen och sen så sprang vi ner ( inte jag iaf ;) ) där fanns det korgar för allas namn på och en MASSA godis och saker. Jag fick mycket godis, ögonbryns penna och Denver Broncos t shirt (ni som inte vet, det är en am. football lag här i Colorado) Sen var det dags att gå på ägg jakt i huset, hittade ganska mycket! Mera godis..! Sen så lekte barnen med dom nya sakerna och jag var uppe och fixade mig. Efter lunch spelade jag baseboll med mina vbröder fram till 2 då skulle vi och grannarna samlas (utan barn) och gömma påskägg över hela grannskapet. Sen samlades barnen och var på jakt efter påskägg, alla bara rusade och ville få mera ägg. Meera godis!! Jag såg bara på och fotade, fick lite godis av mina vbröder. :) På kvällen åt vi påsk middag och spelade baseboll hela kvällen. Har fått 10x mera godis än vanligt!  En fin dag måste jag säga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback