jump rope for heart

Varje år försöker vi och några andra skolor samla in pengar till barn med hjärtproblem, vi fick ett papper man kunde fylla in o samla in pengar i början av året. Fick veta att vi fick typ 200 dollar mer än förra året. Vi hjälpte lite med att lägga fram saker i gympa salen före det började, och sen kom alla in till gympa salen och satte vid läktaren. En grupp ungdomar visade en show med hopp rep, man ser tydligt att dom är tränat mycket för dom var såå duktiga! Har aldrig sett nån liknaden så det var coolt! Fick prova på lite men är nog inte lika duktig som dom är ;).
Efter skolan hade jag golf träning, när jag kom hit var mitt mål att prova på nåt nytt och nu fick jag chansen att prova på golf så tog jag den. :) Jag bor nära platsen vi spelade golf så det är lätt att bara gå hem efter träningen. :)
Finally friday! Hade matte prov idag och fysik också, tror att jag klarade mig bra! Faye och jag provade på nån mexikanskt godis och filmade hela händelsen som jag visar nån annan dag. :)
Imorgon ska jag se på baseboll match igen och sen blir det nog shopping ;) Tittar just nu på Attending Örebro på svtplay o väntar på middag :)
 
Trackback