ON OUR WAY TO DC!

Tidinställd inlägg! Vid den här tiden åker jag till Colorado springs airport och tar flyget till Washington dc!!! Åker dit med 3 andra kompisar och 2 lärare, vi alla är CSDB academic bowl lag och nu ska vi ha tävlingar där i Washington dc i Gallaudet university. Typ 70-80 andra lag från hela USA kommer att vara där och jag kommer att träffa studenter från gallaudet också! Kommer att bo i ett hotell nära Gally (gallaudet) och besöka berömde platser som Vita huset, kanske Martin Luther King memorial. Vi kommer att vara där från den 12 april till den 17 april. Ser fram emot att komma ut från colorado och besöka dc!! Och gallaudet som jag har längtat efter att få se! Omg, idag är det också hela 8 månader sen jag lämnade sverige för usa! Ska fota så mycket jag kan när jag är där i dc! Och igår (onsdag) var det " national sibilings day" så jag vill passa på att säga Happy Sibilings Day and I love u!

Ja här är dom männsikor som jag kommer att åka med till Dc :)
Vi hörs när jag kommer tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback