pics

Idag och igår har jag haft jätte kul med mina vänner! Igår var det bio med dom och vi såg på The Hunger games (igen, ja jag vet..) och idag var jag på prom dress shopping! I found my dream dress today!! Dock lite dyr men värt det! Hur den ser ut får ni vänta till efter prom! :D
Igår kväll så hämtade mina kompisar mig och träffade andra kompisar där på bion. Vi var sammanlagt 7 personer med mig. We had so much fun together! Kom hem sent på kvällen :)
Idag på eftermiddagen åkte jag, Kaycee och Faye till en mall och hade promdress shopping! Im soo excited bec I found my dream prom dress! Now I have something to look foward to! I also have a prom date now :)
Min klänning men visar inte mera än så ;)
Imorogon är det påsk hos oss och då blir det mycket bilder att visa på bloggen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback