washington dc!

Kom hem igår efter en GREAT vecka där i dc! Åh vill tillbaka dit men en vacker dag kommer jag absolut göra det! Vi åkte tidigt på tordags morgon med vår flyg till dallas, texas och sen vidare till dc. var framme 4 i deras tid. Det var så grönt där, en stor skillnad från cs, påminde lite om sverige! ;) Vi åkte buss in till gallaudet området och kom till gallys hotell kellog, fint och nytt! Men vad stort Gallaudet är!!!! Jag, mindy och kaycee hade rum med 2 andra tjejer från boston. Hade aktiviteter hela i gallys gympa sal och träffade nya människor från hela usa, ca 80 lag var där och 456 studenter (tror jag de va) och gally studenter också träffade vi! Nice start på dagen! Nästa dag kom allvaret igång och vi hade 4 matcher den dagen, sen ska man ju till nästa match.. Träffade svenska tjejerna där, kul att få se dom igen men jo vad det var svårt att teckna svenskt tsp, gav upp och tecknade asl istället! ;) Gally hade nån speciellt firande där så det var mycket folk där. Hade dc night tour samma kväll, skönt att få komma bort och se nåt nytt! Som de berömda sevärdigheter i kvällstid då det är mörkt! Cool upplevelse faktiskt! Nästa dag var det 5 matcher! vi vann 7 och förlorade 2, not bad för oss alla som är ny! :) O nästa dag var det 7 matcher för vi kom in till top 32 av 80 lag. Men där var det stop men vi tycker alla att vi gjorde ett bra jobb och vi är nöjda. Att ha många matcher på en dag tar verkligeeeen på krafterna! Men hade kul utanför academic bowl, gick ut  och äta sent på kvällen, satte och pratade o hade kul med de nya kompisarna, betällde kina mat o åt i sängen, såg på filmer, hade aktiviteter, besökte gallys elevhem, såg på football träning, såg på en pjäs Hamlet vilket var jätte bra!! Träffade en kändis.. ;) Partyy, night tour, museeum, restauranger, shopping, besökte berömda sevärdigheter, skaffade nya vänner, såg och upplevde en massa nya saker! En vecka som jag kommer sent att glömma! Så härlig, synd att jag kan inte få med allt in i ett inlägg..! Nu blir det bildbomb här!
Tidigt på torsdags morgonen
Space Museum :)
Gallys am. football :)
Partyy :)
Såg usas NASA äldsta rymdskepp Discovery ta sin sista resa :) nu finns det i space museum, exakt samma museum jag besökte :)
Vi hade verkligen tur med vädret, soligt hela veckan! i måndags var det hett, över 30 grader ute!