ICE CREAM

Idag har jag haft en upptagen dag, först var det skola såklart och sen var det körkort kursen somj vanligt. Varje år har dom där lärarna spelar mot eleverna i basket och volleyboll och det här gången var det volleyboll. Lärarna vann.. Nu ikväll så var vi till min vbrors skola och tittade på när de sjöng, efter det åkte vi till nån glass plats o åt glass!! Mums!
I förra veckan hade vi en föreläsning där rubriken är " How my optisism helps me overcome obstades?". Vi skulle göra en föreläsning i 4-5 minuter och det var 3 "domare" som satt o satte poäng. För varje 15 sek man går över 5 min tar man bort poäng o om man inte håller sig till ämnet tas det poäng bort också. jag var ganska nöjd med min föreläsning. Det var nämligen en tävling och igår fick vi veta vem som vann för varje klass, jag blev 1 plats i min klass så jag var såklart glad! :D

Kommentarer
Gunilla

Grattis till första platsen !

Päronen

Bra gjort! :-) Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback