SNOW DAY

Idag är det snow day! Då betyder det ingen skola! Aldrig att det skulle hända i sverige ;) Känslan att vakna på en fredags morgon och veta att man behöver inte gå till skolan! awesome!
Har haft som nationella prov den här veckan, i ett skol år gör man det 3 gånger o nu har jag gjort det 2 gånger. Har suttit vid dator och svarat på frågor från 8.30 till 12.05 i tisdags, onsdags och en stund i torsdags. Skönt att det är över nu!!! Hade jätte bra resultat så jag är jätte nöjd!
I onsdags så tittade alla CSDB High school elever och lärarna på tv i Live, typ alla dövskolor i usa tittade på samma tid och det var en döv man som reste till 6 länder på 3 veckor. En av dom platserna han besökte var nämligen SVERIGE, när han tecknade Sverige.. Gissa vad som hände då.. Allas ögon var på mig, jag menar ALLA och det var typ 50 personer där som tittade på mig! Killarna som ska självklart börja larva sig då och säga, sverige sverige sverige..! :D Sen sa han att det är så kallt där i sverige, tittade alla på mig igen och frågade " its true? It is so cold?" haha ;) Idag ska jag nog bara sitta inne och dricka milkshake o se på film ;) imorgon ska jag ut med 2 kompisar :)

Kommentarer
Päronen

Ja! Det är kallt i Sverige. Brr :-(

Sofia

Just nu är det -20 här i Örebro på kvällen och i Sollefteå var det -32 PÅ dagen så det är säkert ännu kallare där nu :) rekordet var nånstans i norrland med -42 idag :)


Blogg: http://sosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback