ANSIKTSBEHANDLING

Till julen fick jag en julklapp från min bästa familj i Sverige, det var en ansiktsbehandling och jag fick tid idag! Så efter skolan kom man hem och åt middag och sen åkte vi dit till platsen där jag skulle få ansiktsbehandlig. Behandlingen tog ungefär en timme och det var SÅÅÅ HÄRLIGT! Tiden gick för snabbt.. :( Nu känns huden sååååååååååå len och fräsch! Måste göra det igen i framtiden men det är synd att det är ganska dyrt.. Tusen tack för presenten! :D Thank god it is Friday! Har inga planer för helgen vilket känns skönt. Har haft en upptagen vecka och i nästa veckan blir det samma, det är sista veckan före 2 terminen börjar så prov i precis alla ämnen.. suck!! Plugg plugg! Igår fick vi veta att en person som jobbade här i många år, hon jobbade i elevhem och mera än hälften bor i elevhem och alla har haft henne sen de kom hit till CSDB och nu har hon dött. Så alla bara grät och grät, hela skolan är i en stor sorg nu. Vi hade en tyst minut för henne idag.
Men nu ska jag nog gå och äta nåt gott och se på tv, förhoppningvis är det inte am. football på tv nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback