MY 1/2 BIRTHDAY

Igår var det 4 januari och det betyder att det är 1/2 år till min födeslsedag. Eftersom att min värdfamilj missar min födelsedag den 4 juli, är hemma i Sverige så då ville de fira en liten födelsedag med mig. Debbie sa det till mig före jul att vi skulle ordna en liten fest med överraskningar. Så igår morse sov jag länge som vanligt o plötsligt kom Zach in och sa "we will eat on Mc Donalds, come now", han tecknade, åh vad söt han var! Han hade tränat med Debbie innan han kom till mig. ;) Så vi åkte till Mcdonalds (jag, Zach, Ben o debbie) och åt där. Efter maten åkte vi till en mataffär o köpte saker till middag och efterrätten, debbie skulle laga en överrasknings middag till mig  och en efterrätt. Men när debbie skulle laga det, dök det upp en massa saker som han måste göra, så hon var inte hemma men så började jag laga middagen, tonfiskbåtar och semifreddo som efterrätt.  Mina föräldrar hade skickat recepten till debbie för det är min favorit mat och efterrätt. Mums! Jag hade inte förväntat mig en present men plötsligt ser jag en stooor present framför mig, men det var flera lådor i den som blev bara mindre o mindre, till sist kom jag fram till en kort och där ser jag att jag får 25 dollar på Forever 21!!! Jag gillar hela iden, det var en rolig överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback