VILKEN VECKA...!

Bilden är från höstas i Utah :)
Vilken vecka säger jag bara!
Hade haft prov i alla ämnen
Läxor,läxor
Tittat på basket match
Cheerleading träning
Academic bowl träning
Varit med Debbie till hennes ASL kurs i min skola o skrattat så mycket att man fick så ont i magen
Träffade en kille från "so you think you can dance.."
Har ätit mat från Burger King
Läst klart boken "To Kill A Mocking Bird"
1 terminen är över nu och 2 börjar på måndag
Och nu är det fredag! Ska äta godis och se på Moneyball ikväll!

Kommentarer
Madde

Hej! Madde här som jobbade på K-skolan som assistent för F som du kanske minns?? Men nu blev jag nyfiken vilken kille du har träffat från "So you think you can dance"??? Vad många goda minne du komma att ta med dig hem sen!

jossan

svar: ja, såklart att jag minns dig madde! ;D jo, killen heter Christopher Kessinger, han var inte bland dom bästa, han åkte ut tidigare. :)


Blogg: http://josefinebacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback