SURPRISE PARTY X2

På en onsdag i sista veckan av skolan i USA, ganska längesen! Men då, var jag hemma med min familj för de kom dagen före, ville vara med dom. Samma kväll hade vi privat tour runt min skola trodde jag, men när vi väl kom dit så kom vi till en rum där vi brukar ha fester och så. Jag gick in dit och sen ser jag alla mina fina vänner komma springande mot mig! Vilken överraskning!! Alla visste det utom mig, de ville ha en fest för mig så jag får ordentligt får säga hejdå till mina bästa vänner och min familj fick också se dom. Kunde inte fråga för en bättre kväll, mina bästa vänner var där, min värdfmilj och mina familj. Njöt av hela kvällen och hade så kul. 
Jag lämnade mina bästa vänner i USA och kom till mina bästa vänner i Sverige. 
Härlig återseende med dom! Visste inget, det var en överraskning! Jag och pappa gick ut och gjorde några ärende på stan och när jag kom hem gick jag in och där ser jag mina bästa vänner komma mot mig! Fick en chock, att dom är verkligen framför mig men var såå glad att jag kunde inte sluta le och började t.o.m. skaka! Alltid roligt att få se dom och mycket prat på hela dagen och kvällen blev det! En av mina bästa dagar! <3 
Thank you for the surprise! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback