GRADUATION DAY

I fredags var det Graduation day and last day for us students. Yay, ready for summer! Min familj kom hit i tisdags och dom har fått besöka min skola och var med mig på sista dagen i skolan. ¨
Kom till skolan som vanligt halv 9 och då hade vi aktiviteter på morgonen som att göra en bok, ha academic bowl game, göra en robot hand..Men vi juniorer fick lömna lite tidigare och hjälpte till med seniors lunch med sina familjer. Vi var som servitörer. När vi var klara gick vi till blindas skolans bibliotek och hjälpte seniorer sätta på sina graduation kläder. Några hade vita och några hade röda. Rött och vitt är skolans färger. Man såg att var så nervösa och lite rörda. A big moment for them, to graduate from High School! Det var coolt att sitta där och får uppleva en High Schooll Gradutaion som man ser på filmer!!  Min familj o vfamiljen kom när festen började och när det var klara var det lite jobbigt. Visste då att jag måste säga hejdå, eller inte hejdå utran "vi ses senare". Grät såå mycket, har inte gåtit så där mycket på länge, ville inte alls lämna dom, de är mina bästa vänner! Men det var nåt jag måste gå igenom och jag är tacksam att min familj o vföräldrarna var där för mig.
Vi juniorer, class of 2013!!!
Jag oh underbara Fernanda :) <3
Nervösa seniorer!
Vår rektor håller tal :)
Bye CSDB, vi ses senare! Thank you for this year!
Det var svårt att lämna Sverige men det blir svårare att lämna Amerika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback