HIGH SCHOOL FIELD DAY

En av den roligaste dagen nåååågonsin! High School Field Day! Oh, när jag kom dit var jag lite hängig, sov inte så många timmar men mina kompisar vet hur man gör min glad så humöret var på topp igen! På morgonen var det vanliga lektioner och sen i engelska skulle vi berätta vår egen kid story för små barn! Såå söta och där satte vi och tecknade vår story, det var en utmaning att få deras attention och intresse så de lyssnar på dig. Men kul! haha barnen ville bara berätta allt för mig, som vad de har för djur hemma, om de har många vänner och sånt! En ville t.o.m äta min bok..? haha!
Sen efter lunch var det dags för roliga aktiviteter! Har sett fram emot dagen i ett långt tid, har hört så mycket gott om det! Nu fick jag uppleva det och det var en av de roligaste dagen i mitt liv! Vi samlades med våra grades, jag är junior (klass 11), så fanns det också sophomores och freshmans. Vi hade på osss våra klassers färger, vår var pink, soph var grön och freshm hade blått! Köpte en pink t shirt och sen målade jag påd en, snyggt blev det och sen hade en hand på ansikten. ;)  Vi hade olika aktiviterer på am. football planen som att kasta vatten ballonger, stafetter, dragkamp, fylla en bunke med vatten, och mycket annat! Skrattade så mycket, alltid kul att vara med dom! Sista aktiviteten var om vatten, när vi var klara..Dags att attackera lärarna med stora bunkar vatten och vatten slangar! Dom blev dyblöta! Inte bara dom, vi elever var värst! det såg ut som att vi hade simmat! Fick on i ögonen efter dom har sprutat vattnet i ögonen! Vi brottades ner lärarna och elverna haha! Några lärare gömde sig för att undvika det, men lätt hittade vi dom och ja, dyblöta blev dom! När vi var klara, hade vi ett tyst minut för Zachary, our friend, our schoolmate, our student. Vi alla saknar honom!
Fick låna lite kläder från mina kompisar före jag åkte hem.
Tack för dagen CSDB, going to miss ya all when I´m going home!!!
Vår flagga o  min tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback