PROM 2012 PART 1

Tänkte berätta om min prom som var förra fredagen. The best day of my life.
Okej, jag hade skola först som vanligt och sen efter skolan hade jag tid i e hårsalong och fick mitt hår fixad. Jag fick världens finaste håruppsätting och efter 90 minuter var jag påväg hem igen. Jag påbörjade min sminking och min vmamma Debbie hjälpte mig! Det turned out bättre än vad jag trodde så jag var nöjd.
När klockan var 6.45 gick jag ner för trappan och då hade Bryan kommit och väntade på mig. Enligt min vmamma så blev han mållös när han såg mig.. Fick the most beautiful corsage!  Vi tog några kort ute i trädgården, var så nervös och sen skulle man le för en lång tid! Ibland så fick man ta en paus haha. Sen vi åkte till en restaurang Olive Garden, en Italiensk restaurang. Galet god mat och underbart sällskap. Människorna och servitörerna bara "aaaww you are sooo beautfiful and look at your shoes, ooh I like it!! " hela tiden haha! En trodde att vi skulle gifta oss haha!
Vid 8.15 Åkte vi ner till hotellet där vi hade prom o där vi tog mer bilder och bara umgicks och hade det galet mysigt. Sjukt kul och det kändes väldigt amerkanskt! Efter mingel och mer kort dansade vi. Fint dekorerat och mysigt. Två av mina vänner blev Prom King and Queen! Han fick en krona och hon fick en tiara. They danced the first dance innan alla andra kom upp på dansglovet.
Efter dans, skatt, jubel, glädje, mat och dricka. Jag kom hem strax efter 12.30 och då var det mera bilder!

Prom var BÄST! Jag har aldrig mått bättre än vad jag gjorde den dagen jag älskar verkligen alla och allt här. Jag vet inte hur jag kommer att klara av att åka härifrån om 3 veckor...
Prom var en upplevelse jag aldrig kommer att få någon mer gång och jag är väldigt tacksam för att jag fick uppleva det. Tack ni som fick mig att känna mig som en prinsessa hela dagen. Tack de underbara människorna som gjorde min kväll tusen gånger bättre. Tack mamma och pappa som gjorde allt det här möjligt för mig! Jag älskar er alla!

Ville inte att klänningen skulle bli smutsig när jag blev sminkad! ;)

My beautiful dress!

Stunden då han såg mig :)









In Olive Garden


 
Mera bilder kommer imorgon!! :D
 
 
Trackback