I SKOLAN

Idag hade jag en RIKTIG ROLIG DAG! Den här veckan är lite speciell, sophomore och freshman eleverna har TCAP test och vi juniorer tränar för ACT test, ACT test är en test vi tar som visar om vi kommer in i College eller inte. Vi satt vid datorn hela morgonen och sen var en kille så uttråkad att han tog en tjejs "korsett". :D Sen på eftermiddagen var det samma sak men vi fick gå till gympa salen en timme för att röra på oss. Där spelade vi fotboll och basket, men sen så lekte vi med den där röda ringen som man ska sätta sig in i den och dom andra ska knuffa den så den rullar, omg var så snurrig efteråt! På lördag kommer jag att sätta upp en film, den visar lite då jag tecknar ASL och mina kompisar är med i den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback