passed the written driving test!!!!!!!

Jag har många skäl nu varför jag är SÅÅÅÅ glad! En är att jag PASSED THE WRITTEN DRIVING TEST! I´m so happy!!! Så nu kan jag börja öva köra bil. :D
En annan sak hände igår i skolan, när vi hade academic bowl match ser vi plötsligt att det står på vår "maskin" (vet ej vad det heter, men vanligtvis visar det klockan men om det är nån varning så visar de där också) att det hände nåt skjutning riktigt nära vår skola så snabbt skulle vi släcka alla lampor, låsa alla dörrar och samlas vid ett rum och vara tyst ända fram till nån säger att det är säkert igen.. ;O
Efter det så gick vi till ett rum där vi skulle ha vårt test och jag var nervös, ville inte att jag skulle missa det och kanske få göra om det, men näää klarade det!!!! :D min hjärta klappade så hårt! Jag kan inte förklara hur glad jag är :D

Kommentarer
Päronen

Grattis!!! :-)

Anonym

Grattis !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback