sunglasses

Nya brillor från H&M, jag hade  glömt mina hemma i Sverige så när jag var där i Denver så köpte jag dom! :)

Idag har det varit en toppen dag, såg på filmer i skolan Real Steel och Perfect Score, bra filmer! Solen har lyst hela dagen och nu använder nästan alla shorts, så varmt är det! Här kokar det av värme! Jag hoppas att det är så fram till när jag åker hem till sverige, det vore härligt! Nu har jag bara en läxa kvar att göra, den här veckan har det varit ganska lugnt med läxor. :) snart är det spring break, bara en vecka kvar!!! Ska kanske måla naglarna ikväll också, hmm.. ;) Imorgon är det St.Patricks fest på skolan och vi alla måste bära grönt annars så blir man nypad. :) bloggar mer på fredag! :)

Kommentarer
Pernilla

GOGO tjejen!


Blogg: http://westinpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback