may 1

Nu är det första maaaaaaj!! En månad närmare sommarlovet! Nu är det sista helmånaden här i usa..vad tiden går! Men det känns nog snart dags med sommarlov, mina vbröder slutar om 3 veckor och gallaudet elever slutar den här veckan och ja sen är det vårt tur! Just nu gäller det bara att jobba hårt och njuta av tiden som är kvar. Snart är det prom också, guess how excited i´m! har klänning o skorna klara men smycken gäller nu! Ska boka tid hos en hårsalong som ska fixa mitt hår för prom i sama dag som prom :D känner nog på mig att den kvällen kommer att vara en av mitt livs bästa kvällar! Vi har prom den 1 juni, perfekt början på en stoorr månad, juni! :D
Idag åkte jag med elevrådet till en mall och hade vår lunch där, lyxigt värre ;) åt kina mat och sen var det tillbaka till vanliga lektioner. Den här veckan har vi fest en kväll för nåt speciellt mexikanskt högtid och sen är det teater en kväll i skolan, det ser jag fram emot!
Första maj idag och jag missar majbrasan för första gången, men såg en i youtube som en annan utbyteselev har lagt in på fb. :) Nu är jag ensam hemma, alla är borta på baseball träning. Skönt att vara ensam i tyst och ro, inga skrik o gråt! :) Ska göra mina läxor nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback