PINK NAILS

Ja, jag har rosa naglar nu, men det känns inte som "jag" så jag ska nog tvätta bort det nu. Men det är allitd kul att prova på nåt nytt! :) Den är från Nicole, Kardashian Kolor, den är förvånadsvärt bra! det är en färg som håller bra och torkar snabbt! :)
Har haft en lugn helg, tittade efter barnen i lördags. Tittat på filmer Alvin and the chipmunks och The help, gillar båda filmerna!
Idag var det sista dan för golfen, sad I had a good time there, jag kommer att berätta mer om det en annan dag när jag har alla bilder. :)
Kort skolveckaaa, imorgon är det en vanlig skoldag, onsdag kommer vi att åka till Elitch Garden, på torsdag har vi community service hela eftermiddagen för att lära oss, efter det ska jag övnings köraaa, sen är det heelg för mig! Memorial day på fredag och hela helgen jippeee!
Barack Obama kommer hit till Colorado springs imorgon igen o ska titta på Air Force´s graduation. :))
Har tusen läxor att göra känns det som så det är nog bäst att jag sätter igång nu! :)

Kommentarer
nikitaam

Vilken underbar stil du har:)

Brukar du shoppa på Go attentions webshop? tror deras kläder verkligen skulle passa dig.

Vill du ha mer tips på webshoppar eller styling kika gärna in hos mig :)


Blogg: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback