Ulvö

För två dagar sen var jag med familjen till vackra Ulvön. Mamma föreslog att vi skulle åka dit för att ha en liten sista resa innan jag åker iväg till Örebro. Båda mina föräldrar har varit där förr men inte jag och min lillebror. Vi åkte först till nån hamn nära Ullånger och sen åkte vi båt till Ulvön, det tog ungefär två timmar att åka båt dit. När vi kom fram började det regna men vi åt lunch inne i en fin restaurang. När det började regna mindre gick vi runt och utforskade ön. Fint, gammalt och mysigt! Jag gillade hotellets stil och det var nyrenoverat. Fick höra att prins Carl Philip och hans Sofia var där för nån vecka sen. Vi stannade där på ön i tre timmar och sen åkte vi hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback