SVAR PÅ FRÅGOR

 
Jag bestämde mig att svara på några frågor som några har frågat mig här på bloggen! Hoppas att ni är nöjda med svaren! :) 
 
Har du bra kontakt med din bror? 
Är dina föräldrar döva eller hörande? 
Kan din bror teckenspråk?
 
Ja, jag står min bror nära och han kan lite teckenspråk. Han kunde mer förr men nu är jag inte hemma så ofta så har han tappat bort det. Min pappa är hörande men min mamma är hörselskadad. Vi pratar och tecknar samtidigt i min familj. :) 
 
snygg! varifrån e den? :)
 
Tack, min nya jacka kommer från Strandberg! :)
 
Gjorde det ont att tatuera sig där? Alltså på armen. Funderar själv på att tatuera mig där, så hade vart kul & veta om det gör ont :)
 
Det är inte smärtfritt men det gjorde inte så farligt ont. Men mest ont gjorde det när han tatuerade in Bel som är närmast armhålen. :)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback