HEJ MITT VINTERLAND


ÄNTLIGEN är det lite juligt utanför dörrarna här i Colorado Springs! Det började snöa idag och nu är det helt vitt och snön fortsätter ösa ner. Det var på tiden! Men man vet aldrig, det kanske smälter bort innan julafton ändå men det ger mig riktigt mycket julkänsla nu iallafall! Igår bakade jag limpor, ååh vad dom var goda! Skönt att få smaka på nåt som kommer hemifrån i Sverige.  Tiden har gått så snabbt, jag kan inte tro att det verkligen är julafton om några dagar..! Nu är det bara 3 dagar kvar på skolan, slutar den 22 och det ska bli skönt att få e paus från skolan och läxor. Har haft en massa prov den senaste tiden och plugg, skönt att det är bara några dagar kvar av skolan. Det blir min första jul i USA också, ser fram emot vad den amerikanska julen kommer att erbjuda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback