MIN MINNESVÄRDA FÖDELSEDAG

På morgonen den 4 Juli 2011, väckte mina föräldrar och lillebror mig klockan 09.00 med mamma som hade en god frukost i brickan. De hade med sig mina presenter, jag fick en tidning, godis, pengar och glasögon. Men störst av allt är ju att få vara utbytes elev i USA. Jag är mycket tacksam att mina föräldrar hjälper och stöttar mig att jag vill till USA som utbytes elev.  Är jätte nöjd! Fick vakna klockan 09.00 och var dödstrött :O. Sov samma dag 2 timmar på kvällen! Var tvungen att vakna så tidigt för vi skulle ta ett foto till mitt visum. Idag (tisdag) fick man en glad överraskning på  Facebook med många födelsedags hälsningar!
Mina föräldrar överraskade mig med att åka till...
Höga kusten bron med god lunch och sen åkte vi till...

Till en plats där man kunde spela minigolf

Tack för presenterna och dagen, mamma, pappa och Calle! Jag är jätte nöjd!

Kommentarer
Pernilla

GUD SÅ FIN DU ÄR! Vi MÅSTE hinna ses innan du åker! Smsa mig när du är hemma igen! Jag är ledig fram till andra veckan i Agusti då skolan drar i gång igen :) Puss o kram!


Blogg: http://westinpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback