HALLOWEEN

I måndags var det Halloween här och här är Halloween jätte stort! Man ser halloween saker överallt på affären och folk har en massa saker utanför sitt hus och pumpor överallt. Vi köpte 6 pumpor dagen före och sen på kvällen tände vi ljus i dom och det var coolt. :P I måndags var det Halloween fest på skolan på kvällen men samma dag så skadade jag min arm o fick en spricka så det var osäkert om jag skulle vara med på festen och jag ville det så gärna vara med för det hade vi pratat om så lång tid så jag var bara där en timme. Jag klädde ut mig som militär och jag var gipsad och många trodde att det hörde ihop med min utklädnad. ;) Jag kan inte skriva så mycket mer, det tar långt tid med att skriva med en hand så jag ska visa bilder nu. :P

Vii :)
Opps, vad sminket ser galet ut på foton;O
Halloween är verkligen så himla mycket större här än hemma och det finns alla möjliga sorters redskap att köpa för att karva just pumpor. På kvällen såg man folk och barn överallt gå Trick ot treat. :) När jag kom  hem så fick jag se hur mycket mina värdbröder har fått för godis. Jag bara gapade, dom fick en MASSA godis, vi hade allt godis i e stooort skål och det var massor med godis och nu kan jag se dom går till skålen i smyg för att ta godis o äta upp dom så snabbt dom kan så att ingen märker men jag ser allt för dom har kanske lite choklad kvar på munnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback