SALT LAKE CITY

I söndags kväll kom vi fram till Utah efter 10-11 timmars långa bilresa. Vi träffade Debbies två systrar och dom bor i ett trevligt hus! Sen fick man träffa en annan syster, så tre systrar har jag träffat. Nästa dag (igår) åkte vi till Green salt lake, (tror jag det heter) och där är vattnet världens mest saltade vatten. Vattnet smältade ihop med himlen, det var så konstigt. Det regnade lite först men sen blev det bättre väder. Där finns det bufflar också, fick se typ 25-30 vilda bufflar, det var coolt. :)
Efteråt åkte vi in till Salt Lake city, Utahs huvudstad. Där har det varit OS för några år sedan. :) Först besökte vi en chokladaffär som ägds av två kortväxta personer, Debbie och Mike har sett dom på tv när dom var unga då dom två hade en tv serie på tv. Vi köpte choklad och dom var sååååå goda, en av dom bästa choklad jag har ätit!
Dom som äger affären, vi träffade killen :)
Sen åkte vi in till centrum och kollade runt i affärerna, har inte fotat så mycet när vi var i centrum för jag hade ingen kamera med mig.
Juligt känsla ;)
Min absoluta favorit affär :)
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback