HAUNTED HOUSE

Rubriken säger allt men först ska jag berätta om min vecka :)
Jag har spelat 5 volleyboll matcher i 3 dagar i rad och man kom hem 9 tiden, va riktig sliten för man hade läxor att göra. Hade 2 tester igår på skolan och det gick super bra :) Efter skolan kom min värdfamilj o hämtade mig och åkte till en shoppingcenter för vi skulle ta e familjefoto. Dom tog bilder på hela familjen, på barnen, på dom själva och en bild på mig och mig med barnen. Det blev jätte fina bilder! :) Kom hem vid 7 tiden och åt middag och efter det kom Kaycee och hämtade mig. Vi åkte till Haunted house, ville passa på o ta chansen att uppleva det för jag visste före att här i USA är haunted house riktigt skrämmande. :) Jag var taggad och vi fick vänta lite innan vi gick in, det var inte alls varmt att bara vänta.. När vi äntligen gick in, det började med utsidan och sen till en långtradare och sist en buss. Det var första gången för mig här men så fick man gå FÖRST också och hade typ 7-8 personer bakom mig som inte ville vara först..! Men omg, jag tror att jag har aldrig skrikit sååå mycket på 30 min och hoppat så mycket. Jag bara skrek och skrek, jag var ju först och fick se allt före alla och dom missade några men jag såg allt. En gång skrek jag så högt för att jag gick in i en dimma och sen vände jag mig till höger ser jag att dimman lättar och en person med en läskig ansikte stirrar på mig bara typ 10 cm ifrån mig och morrar. Jag bara skrek och plötsligt var han borta och alla andra frågar vad hände för dom alla missade det. Omg, haunted house i sverige är ingenting med de i USA.. Hade såå ont i halsen efteråt efter alla skrik på 30 min..!! HAR ALDRIG SKRIKIT SÅ MYCKET PÅ 30 MIN!! Jag kunde inte sluta skratta också. ;) Jag är så glad att jag fick uppleva det! :)
Foton på mig :)

Kommentarer
sofia

vet du, jag är verkligen avis på dig som har lyckats nå ditt mål, att plugga i USA i ett år. jag har alltid velat det men blev aldrig av :/



är glad att du fick uppleva high school osv :) läser din blogg varje gång du skriver, så är jag jämt avis... :)


Blogg: http://sarvidsson.blogg.se/
Päronen

När du såg det läskiga ansiktet kanske det var en spegel?! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback