HELLO WEDNESDAY



Lägg märke till att på mitten av bilden ser det ut som hjärta av skuggan av mig ;)
Hello helloo!

Hade en löptur idag på gymnastiken, vi skulle springa 1 mile och de tog tid! Har inte sprungit på jätte långt tid så jag hade inte den bästa konditionen men den var bättre än jag trodde. Idag har det varit ovanligt varmt (!) men hörde att det kanske kommer att snöa imrogon.. suck, vill ha vår nu! Less på kylan! Men snow-day=no school! ;D Hade academic bowl match idag och det var jämt men vi förlorade med bara få poäng..nästa match vinner vi! Sen var det körkort kurs och sen åkte jag hem och gjorde mina läxor! Nu har jag ätit middag så nu sitter jag vid dator och bloggar! :) Inget speciellt men bättre nåt än ingenting! ;) Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback