GOODBYE 2011 - HELLO 2012

Gott Nytt år alla! Hoppas att ni har haft en härlig nyårsafton! Det hade jag med min värdfamilj! Alla mina kompisar skulle fira med sina familjer så jag hade en mysig och trevlig nyårsafton med dom! Tycker om när det blir nytt år! Nu är det 2012 med nya möjligheter, chanser, och drömmar! Känner på mig att 2012 blir ett bra år!
Men det hände e traumatisk sak också. Det börjde med vi hade ljus på vår matbord och så kom barnen dit o lekte med sina leksaker. Plötsligt hör vi Alex skrika och tar ett brinnande papper från Ben som hade lagt in i ljuset och Alex tog den ifrån honom så han skulle inte bränna sig. Alex skrek och sprang till dörren som var låst, han försökte öppna den o det började brinna på hans hand. Vi andra skrek "drop it, drop it!" men han släppte den inte o till slut fick han upp dörren och kastade ut brinnande pappret. Alex kunde inte sluta skrika av smärta, och hans händer blev svullna o röda, fingertopparna var vita, naglarna hade smält sig och han fick stora blåsor. Han var nog modig den killen, han räddade Ben från brännskador och han ville inte att nåt i huset skulle förstöras så det var därför han släppte den inte. Idag är det bättre med honom, turligt nog. vilken kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback