SUNDSVALLS GATUFEST

På tisdagen firade jag min födelsedag med familjen, fick jäätte fina presenter och dagen var så bra! Super nöjd!
På onsdagen åkte jag med Frida till sundvall på morgonen och där träffade vi Fanny och Marielle. Pratade en stund och sen drog vi till Fanny för att fixa oss och fika. Vid 2 tiden var vi klara och började gå mot stan och träffade alla andra döva där och satte på gräset och pratade. Härligt väder och stäming, folk var glada och det var jätte mycket folk där. Fick komma in på öltälten för första gången :) Kvällen där tillbringades med mina vänner, många artister var där och sjöng och det var en härlig kväll. Sen på natten gick vi till sara och Petra och var kvar där resten av natten. Kunde inte få en bättre 18års födelsedag, först med familjen och sen med mina vänner! <3
 
De två sista har jag tagit men de andra har en kompis tagit. Tjejen med den gröna/gula jackan är Gina, en känd bloggerska www.anagina.blogg.se Och sen Mange i den vita tröjan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback