chocolate balls

Jaa, lagade goooda chokladbollar i söndags! Gjorde 3 gånger så mycket av recepten, big family! Fick bara lust att få göra nåt enkelt, här där jag bor är det svprt att göra vad man vill för vi är uppe på bergen, det vi bakar som tiger kaka blir inte så bra.. Det är ganska frustrerande för jag tycker om att baka. Men choklad bollar är det inga problem och dessutom älskar hela familjen det. Lagade i söndags, slut i måndags. Hade typ 30 men nu är allt slut..!! Ibland ser jag barnen springa till frysen och ta en och snabbt bort därifrån så att ingen ska se, eller så är det choklad över hela munnen haha ;)
Hade en toooppen dag i skolan! Vi som förbättrade våra poäng i map testerna fick pizza idag till lunch, jag förbättrade mina poäng så jag fick pizza, muuums!!! Har inga läxor nu, gjorde klar allt på skolan, skööönt! men ska nog plugga lite för fysik proven imorgon! :)
Ska äta middag snart, hörs senare!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback