ingrid´s party

Igår hade Ingrid sin 18 års födelsedags fest! Had soo much fun! klockan 6 började festen. En annan tjej kom dit före mig sen sen började alla andra komma. Alla var hörande och vi var sammanlagt 9 personer med mig. Och.. 6 utbytes elever av 9, 1 svensk (me), en norsk, en spansk och 3 tyskor och 3 amerikaner. Alla var ivriga att få lära sig asl och vi skrattade så mycket för de killarna hade lite kämpigt med det ;) Vi satte ute nästan hela kvällen o hade roligt. Vi hade frågesporter, vi åt hamburgare, fotade, åt smores (muuuums!!), lärde dom asl och sen dansade vi med wii, gick ut på en promenad, ja we had a really nice night! Fått nya vänner också! :) Sov hos ingrid, men nu är jag trött! bilderna är inte mina, lånade det från en tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback