THE RACES

Igår var jag med Kaycee och hennes familj och tittade på biltävlingar. Vi åkte till en stadsdel utanför cs och där fanns det en bilbana och det strömmade av folk. Solen lyste och det var HETT, 103 f!!! Vad det kokade av värme där! Men det var bra att det inte regnade, det var soligt ända tills typ 9 på kvällen. Köpte Sno-kone och fick smaka på funnel cake, goda måste jag säga! Först var det uppvärming för bilarna och sen började allvaret, kul och det var mycket oljud!! Ibland kraschade dom och då fick man vänta tills allt var okej igen men ja, det var en kul kväll! hade så mycket kul med kaycee! The races in usa-check! :D
Men så ville jag också säga R.I.P. Zachary. Han var en go kille som gick i min klass men i den senaste tiden hada han mycket problem med sina njurar och fick veta nu att han har gått bort. R.I.P för en timme sen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback