USA, HÄR KOMMER JAG!

Har drömt om att få åka till USA som utbytes elev sen jag var 9 år, jag ville se nåt annat, åka till andra sidan av jordklotet och få studera där. Det lockade mig och med mina föräldrars stöd och hjälp har de fått min dröm bli sann.Det krävs mycket pappersarbete och med föräldararnas hjälp har vi klarat det. Kan inte tacka dem nog att de har hjälpt mig med det.  Man måste ha viljan och styrkan, man måste klara utan sin familj i lite mera än 10 månader och det tänker jag klara. Åker till New York på fredag och kommer att vara där till måndag då beger jag mig till Colorado Springs som jag ska bo resten av året i USA. Där kommer jag gå i en dövskola och bo i en trevlig familj. Kommer att blogga så mycket jag kan! Jag har också sagt hejdå till mina vänner, det var tufft för jag kommer att sakna dom alla jätte mycket men jag kommer att komma tillbaka. :) Men det blir nog tuffast att säga hejdå till familjen.. Älskar er så mycket, pappa, mamma och calle! Ska åka till stockholm och sova över där och sen nästa morgon åker jag till Arlanda och åker med flyget till New York. Ha det så bra i Sverige! USA, here I come! Bye!

Kommentarer
Wilda Crazy

Lycka till!

Jag ska åka till usa nästa år o studera där.

Ha det kul nu! ;)


Blogg: http://crazywilda.blogg.se/
Sofia

Lycka till!! Ha ett riktigt KUL år i USA o njuuut av allt som du får uppleva! Kramar från oss i Örebro :)


Blogg: http://sosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback