Kristinaskolans skolavslutning 2011

Nu har jag gått ut från grundskolan och nu väntar USA. Idag har det varit en fin dag, en fin avslutning. Varje år ska sista årets elever göra en teater och vi hade en vintertema vilket betyder att jag måste ha VINTERKLÄDER på mig. Gissa hur jag svettades under kläderna och min peruk...! Puh, skönt att man behöver inte göra det mer! Vi skulle också gå in och ha en foto när man var liten i bakgrunden, det var lite nervöst och man ryste för då blev det mer verklig att man slutar i Kristinaskolan. Sen fick man betygen och en väska, det har varit en tradition i Kristinaskolan att avgångseleverna får en resväska och efter det gick vi ut och planterade ett träd somm minne efter oss. Det finns massor av träd i vår skolgård som minne av alla elever. :) När man gick därifrån kändes det känslosamt, att lämna allt och alla... Jag fick presenter också. :) Nu får ni titta på bilder från skoavslutningen. :) Har egentligen mycket mera bilder men orkar inte lägga upp allt. :)
 
 
 
Sist men inte minst, min härliga familj
 

 
Trackback